Overslaan en ga naar inhoud
Health-e

24/7 betrouwbaar en persoonlijk medisch- en gezondheidsadvies in één app.  

Neem de regie over je gezondheid met Health-e

Je wilt gezond leven. En zorgen voor de mensen om je heen. Dan heb je vast wel eens vragen over een goede leefstijl en gezondheid. Maar door de drukte thuis, op je werk en alles wat daar nog eens bijkomt, schiet een bezoek aan de huisarts of deskundige er weleens bij in.

Dagelijks nieuwsoverzicht
Meer dan 3 miljoen artikelen

Health-e: de alles-in-één app voor een gezonder leven

Health-e is de meest uitgebreide online gezondheidsservice in Nederland die medisch-, mentaal en welzijnsadvies biedt. De service wordt geleverd door Teladoc Health, wereldleider in online gezondheidszorg. Met Health-e kun je bijvoorbeeld op ieder moment van de dag een online consult plannen met een huisarts, mental coach of diëtist.

Health-e

24/7 Online Dokter

Heb je vragen over je gezondheid? Kom je er niet aan toe om naar de dokter toe te gaan? Of ben je ver van huis? Via Health-e regel je op elk moment van de dag een consult met één van onze ervaren online huisartsen. 24/7 bereikbaar, altijd een online dokter bij de hand.  

Health-e

Symptomen Checker

Zelf op zoek naar een antwoord op je klachten? Niet alle informatie op internet is even betrouwbaar. In de app vind je een professionele Symptomen Checker die je klachten met behulp van de nieuwste technieken helder in beeld brengt. Daarna ontvang je direct een advies.

Health-e

Mentale Coaching

Goede zorg is ook mentale zorg. We hebben tenslotte allemaal onze mentale uitdagingen. Via de app plan je eenvoudig een videoconsult met een mentale coach met expertise in jouw aandachtsgebied. Of je wordt op jouw verzoek teruggebeld. Comfortabel vanuit je eigen huis of andere plek waar jij je op je gemak voelt. 

Health-e

Get Health-e programma

Wil je op een eenvoudige manier aan je leefstijl werken? Het Get Health-e Programma is een gepersonaliseerd voeding- en beweegprogramma van 4 tot 8 weken om je persoonlijke gezondheidsdoelen te bereiken. Health-e brengt je makkelijk in contact met de juiste deskundige en jij krijgt de begeleiding die je wilt en wanneer je dat wilt.

Health-e

Consult met Diëtist

Wil je weten welke voeding goed bij jou past? Wil je gewicht verliezen of juist aankomen? Wil je ontdekken hoe voeding kan helpen bij een hoog cholesterol of hoge bloeddruk? Of tips voor een gezond en lekker (veganistisch) dieet? Plan eenvoudig in de Health-e app een afspraak met een online diëtist.  

Health-e

Extra Programma’s

Je nachtrust verbeteren? Hulp bij overgangsklachten? Geïnspireerd worden om je gezondste leven te leven? In de Health-e app vind je speciale programma’s die je hierbij kunnen helpen, zoals; Overgangszorg, Slaap Lekker Toolkit en de Mentale Gezondheidstoolkit. 

Health-e in 4 stappen

Voeg Health-e gemakkelijk toe aan je Vodafone abonnement en zet je eerste stap naar een gezonde leefstijl. Tijdens de proefmaand betaal je geen kosten voor Health-e. 

Activeer Health-e

Log in op Vodafone Entertainment & Lifestyle en kies 'Health-e'.

Kies je abonnement

Kies het abonnement dat bij je past. Geen stress, wisselen kan altijd nog!

Registreren

Maak een account aan bij Health-e en activeer via de link in de bevestigingsmail.

Download

Download de Health-e app in de Google Play Store of de Apple App Store.

Ontdek Health-e 1 maand op proef

Tijdens de proefmaand ontdek je Health-e op jouw manier zonder kosten. Gebruik de symptomenchecker voor een snel en deskundig advies of plan een persoonlijk gesprek in met de 24/7 Online Dokter. Daarnaast kun je in je proefmaand 1 consult inplannen bij een mental coach of diëtiste.

Health-e

Get Health-e

 Altijd en overal hulp voor een gezonder leven bij de hand 

 24/7 antwoord op al je gezondheidsvragen

 Online consults eenvoudig in te plannen en geen reistijd

 Zorgprofessionals voor een betrouwbaar advies

 Gepersonaliseerd gezondheidsadvies en -plannen

 Privacy en data veiligheid gewaarborgd

 Maandelijks opzegbaar

 Eerste maand op proef

Abonnementen

Kies het abonnement dat aansluit bij de jou en de behoefte van je gezin. Wil je alleen onbeperkt toegang tot 24/7 Online Dokter en Symptomen Checker, kies dan voor Basis. Bij Extra en Top biedt Health-e ook 3 of 8 consulten per jaar voor bij een mental coach en/of diëtiste en het Get Health-e programma. En heb je onbeperkt toegang tot de Slaap Lekker, de Mentale Gezondheidstoolkit en overgangszorg.

Basis

€ 8,00

p.mnd

Programma's

Onbeperkt 24/7 Online Dokter

Symptomen Checker

Overgangszorg

Slaap Lekker Toolkit

Mentale Gezondheidstoolkit

Get Health-e programma

Mental Coach

Diëtist

Extra

€ 13,00

p.mnd

- Meest gekozen -

Programma's

Onbeperkt 24/7 Online Dokter

Symptomen Checker

Overgangszorg

Slaap Lekker Toolkit

Mentale Gezondheidstoolkit

Get Health-e programma

3 consulten per jaar
Keuze uit:
- Mental Coach
- Diëtist

Top

€ 23,00

p.mnd

Programma's

Onbeperkt 24/7 Online Dokter

Symptomen Checker

Overgangszorg

Slaap Lekker Toolkit

Mentale Gezondheidstoolkit

Get Health-e programma

8 consulten per jaar 
Keuze uit:
- Mental Coach
- Diëtist

privacy

Veilig

Teladoc Health verwerkt en beheert jouw persoonsgegevens, waaronder gezondheids- en medische data, conform de Algemene Verordering Gegevensverwerking (AVG).

Vertrouwelijk

Inhoud van de consulten worden vertrouwelijk behandeld door de Health-e zorgprofessionals, zo volgen de online huisartsen de wettelijke normen die vereist zijn voor het omgaan met medische informatie.

Vodafone

Er worden geen gezondheids- of medische gegevens van jou of je gezin gedeeld met Vodafone of andere partijen. Vodafone medewerkers hebben geen toegang tot deze data en zullen hier ook nooit naar vragen.

Vragen over Health-e?

Op de Vodafone Community kun je met andere klanten ervaringen uitwisselen en antwoord krijgen op je vragen. Je kunt hier ook een chat starten met een van onze medewerkers. Chatten is mogelijk van maandag t/m zaterdag van 10.00 - 16.00 uur.

Of bel met ons speciale Health-e Customer Care team op 0887 1200 53 (normaal tarief).

Veelgestelde vragen over Health-e

Teladoc Health is de partner waarmee Health-e is ontwikkeld. Teladoc Health is de wereldleider in virtuele gezondheidszorg. Teladoc Health Nederland is in staat om 365 dagen per jaar en 24/7 online gezondheidsservice aan te bieden. Daarmee kunnen we inspelen op de toenemende behoeften van patiënten en professionals in de gezondheidszorg.

Health-e is een online gezondheidsservice die wordt aangeboden door Vodafone in samenwerking met Teladoc Health. De service biedt 24/7 betrouwbaar medisch- en gezondheidsadvies door middel van een app en webportal. Health-e heeft als missie om Vodafone klanten te helpen en inspireren om hun gezondste leven te leven.

Health-e aanbieden als online gezondheidsservice sluit aan op waar het bij Vodafone draait: plezier en vooruitgang met elke verbinding. Dagelijks brengt Vodafone talloze verbindingen tot stand. Tussen mensen, bedrijven en klanten. En tussen computers en slimme apparaten om ons heen. In Nederland zien we een groeiende behoefte voor online laagdrempelige gezondheidsadvies en zorg met name door de toenemende druk op deze sector. Teladoc Health is wereldleider en expert op het gebied van online gezondheidservice en online zorgaanbieder.  Daarom hebben wij samen Health-e ontwikkeld.   

Health-e als online gezondheidservice is ontwikkeld om gemakkelijk en vanuit je eigen huis of op andere locatie die voor jou comfortabel is gebruik te maken van persoonlijk medisch en gezondheidsadvies en services.
Denk aan bijvoorbeeld:
- Direct toegang tot een zorgprofessional en andere hulp bij de hand voor een gezonder leven
- Anoniem vragen stellen aan een zorgprofessional
- De zorgprofessionals zijn gecertificeerd en geven betrouwbaar advies
- Alle hulp voor een gezonder leven (medisch, mentaal en welzijn) op één plek
- Geen wachttijden
- Altijd toegang en geen reistijd
- Advies wordt op jou persoonlijk afgestemd en wordt als je dat wil op basis van jouw medische dossier gegeven

Nee, Health-e is (nog) geen dienstverlening die wordt vergoed door een zorgverzekering.  Health-e is een aanvulling op het reguliere zorgaanbod/ je zorgverzekering. Health-e focust zich op preventieve en laagdrempelige (medische) ondersteuning met gemakkelijke toegang tot videoconsults of telefonische afspraken met een huisarts, mentale coach of consult met een diëtist op een tijdstip dat het beste voor jou past. Je kunt je Health-e abonnement zien als aanvulling op jouw zorgverzekering. Zo valllen veel consults van mental coaches en dietisten binnen Health-e Extra en Top abonnement en vallen dus buiten kosten (eigen risico) in je zorgverzekering. 

24/7 Online Dokter vervangt in geen geval je eigen huisarts, maar is een aanvulling op de diensten van je huisarts. Je kunt deze dienst gebruiken voor zorgen & vragen over o.a. je gezondheid, leefstijl en preventie. De Health-e diensten helpen jou je gezondste leven te leven. Onze huisartsen nemen ruim de tijd om met je te spreken en je te ondersteunen.  Indien je hiervoor toestemming geeft kunnen wij ook de uitkomsten van het consult dat je met één van onze huisartsen hebt gehad met je eigen huisarts delen zodat deze goed op de hoogte blijft van jouw situatie. 

De vragen die je aan onze geregistreerde huisartsen kunt stellen, kunnen bijvoorbeeld over jouw gezondheid of lichamelijke klachten gaan. Onze artsen hebben een affiniteit met leefstijl en preventie en nemen graag de tijd met je hierover in gesprek te gaan. In sommige gevallen kan de huisarts besluiten een recept uit te schrijven, wanneer hij/zij dit passend vindt. Onze huisartsen vervangen niet jouw eigen huisarts en ondersteunen niet bij spoedeisende klachten, chronische ziektebeelden of herhalende klachten waarvoor je al onder behandeling bent. In het web-portaal en in de app kun je de huisartsen van Health-e ook toestemming geven een terugkoppeling van het consult te delen met jouw eigen huisarts. 

Veelgestelde vragen over gebruik & service

  • Vodafone heeft geen toegang of inzage in jouw persoonlijke informatie en/of jouw medische informatie 
  • Teladoc Health Nederland is de online zorgverlener van Health-e, zij behandelen jouw informatie met de grootste zorg. Teladoc Health verwerkt en beheert jouw persoonsgegevens, waaronder gezondheids- en medische data conform de Algemene Verordering Gegevensverwerking.
  • Alleen jij hebt toegang tot je medische data via de app en het portaal van Health-e. Jij bepaalt zelf of je onze online huisartsen toegang geeft tot je medisch dossier voor nog persoonlijker advies en of je goedkeuring geeft om de inhoud van het online consult te delen met je eigen huisarts.
  • Het portaal en de app van Health-e worden regelmatig getest om zeker te zijn dat deze juist beveiligd is en blijft. Toegang tot medische data via de app en het portaal van Health-e is extra afgeschermd middels een 2-staps verificatie, waardoor jouw gegevens nog beter worden beschermd.  Gegevens kunnen op eigen verzoek en met jouw goedkeuring worden gedeeld met eigen huisarts. 

Jouw kinderen en/of partner kunnen ook gebruikmaken van jouw abonnement, ook als zij geen Vodafone klant zijn. Dit kan tot een maximum van 4 personen per huishouden, met maximaal 2 gezinsleden van 18+. Tot 12 jaar staan kinderen op het account van ouder of voogd en kan deze de service voor hen aanvragen en vanaf 12 jaar zullen zij zelf een account kunnen aanmaken, de ouder heeft dan geen toegang meer tot deze gegevens. Voor kinderen vanaf 12 jaar en voor jongvolwassenen tot 18 jaar zijn alleen de Symptomen Checker en de 24/7 Online Dokter beschikbaar.

Health-e is beschikbaar voor Particuliere Vodafone klanten, met uitzondering van Vodafone prepaid klanten. Ben je particuliere klant en lukt het toch niet om Health-e af te sluiten, dan zou het kunnen zijn dat er sprake is van een content blokkade of betalingsachterstand.  

Overal en altijd. Waar je ook bent, met Health-e kun je op ieder moment van de dag een online consult plannen met een huisarts, mental coach of diëtist of gebruik maken van de andere services zoals de uitgebreide bibliotheek. Om Health-e te gebruiken heb je een internetverbinding of 4G/5G nodig.
 

Login op Vodafone Entertainment & Lifestyle. Bij 'Manage mijn abonnementen' kun je zien tot wanneer je huidige Health-e abonnementsmaand loopt en ervoor kiezen om deze stop te zetten. Via sms ontvang je een bevestiging van je annulering.

Op de Vodafone Community kun je met andere klanten ervaringen uitwisselen en antwoord krijgen op je vragen. Je kunt hier ook een chat starten met een van onze medewerkers. Chatten is mogelijk van maandag t/m zaterdag van 10.00 - 16.00 uur.

Of bel met ons speciale Health-e Customer Care team op 0887 1200 53 (normaal tarief). Zij zijn bereikbaar op maandag t/m zaterdag van 10.00 – 16.00 uur.