Overslaan en ga naar inhoud

We helpen je verbonden te blijven

Er is steeds meer mogelijk. We ontmoeten elkaar weer vaker in het openbaar, en sommigen van ons gaan zelfs weer naar kantoor. Wat je situatie ook is, Vodafone blijft er als telecombedrijf voor zorgen dat jij in contact blijft met je collega's, familie en vrienden.

Betrouwbare service: zo regel je zelf veel online

We blijven je helpen met je vragen. Via chat of de My Vodafone app, maar ook telefonisch.

Onze winkels zijn open

We zorgen ervoor dat je onze winkels veilig kunt bezoeken. Onze collega’s houden zich aan de basisregels en we vragen jou dat ook te doen. Kom je liever langs op een specifiek moment? Maak dan een afspraak met ons.

Belangrijk blijft dat je niet naar de winkel komt als je hoest, een neusverkoudheid of verhoging hebt. We helpen je dan graag via onze andere kanalen.

Vind een winkel bij jou in de buurt.

Tips voor thuis

We doen er alles aan om thuiswerken zo makkelijk mogelijk te maken. Bekijk onze tips voor thuiswerken.

Tips voor werkgevers

Hoe jij je werknemers veilig en effectief thuis aan de slag kunt laten gaan? We helpen je graag met een aantal tips.

Ziggo en corona

Ben je op zoek naar alle maatregelen die Ziggo heeft genomen om je zo goed mogelijk te blijven helpen in deze tijd?

Ziggo logo

Ben je op zoek naar informatie van Ziggo over corona? Bekijk dan de speciale coronapagina van Ziggo.

Meestgestelde vragen

 

Ja, dat kan! Je kunt online of telefonisch gewoon een bestelling plaatsen. Kom je liever naar de winkel? Ook dat is weer mogelijk! In ons winkeloverzicht vind je onze actuele openingstijden.

Handig om te weten: maatregelen winkels

Belangrijk blijft dat je niet naar de winkel komt als je hoest, of als je een neusverkoudheid of verhoging hebt. We helpen je dan graag via onze andere kanalen. We doen er alles aan om de veiligheid van onze medewerkers te waarborgen, daarom houden wij ons aan de basisregels. 

 

PostNL doet er alles aan om jouw post of pakketen zo verantwoord mogelijk te bezorgen. Kijk in track & trace voor de laatste informatie, of check de PostNL app.

 

Ja, PostNL bezorgt je telefoon nog steeds bij je thuis. Ga naar PostNL voor actuele informatie.

 

Ja, PostNL bezorgt je Sim Only simkaart gewoon in je brievenbus.

 

Op https://handleidingen.vodafone.nl/ vind je bijna alle instellingen voor je toestel. Of kijk op de website van je toestelfabrikant.

 

Artikelen die je gekocht hebt in één van onze winkels kun je tot 14 dagen na aankoop retourneren in één van onze winkels. Telefonisch of online aangekochte artikelen kunnen via PostNL retour worden gestuurd, of in de winkels worden geretourneerd. Kijk in ons winkeloverzicht voor een winkel bij jou in de buurt.

Je kunt deze gewoon ophalen.

 

Je kunt voor reparaties gewoon terecht in onze winkels. Zoek in ons winkeloverzicht naar een winkel bij jou in de buurt. 

Voor klanten die geen winkelbezoeken willen plegen is het mogelijk om de reparatie via de online portal aan te bieden:
 

> Toestelreparatie online regelen

 

 

Meld je aan op onze online reparatie-aanmeld portal via: https://repair.vodafone.nl/voda_nl/ of bezoek een Vodafone winkel voor het inleveren van je telefoon. Kijk in ons winkeloverzicht voor de actuele openingstijden.

Je ontvangt na de reparatie per mail een voorstel voor een afspraak om je toestel thuis geleverd te krijgen. Hou hiervoor je mail goed in de gaten.

 

Bel dan eerst naar één van onderstaande verzekeraars voor een claimaanvraag/claimnummer. De verzekeraar verbindt jou na het gesprek door naar de hotline voor aanmelding van de pick-up en return service. Je toestel wordt dan bij je opgehaald en na reparatie weer netjes bij je thuis afgeleverd. 

Wil je geen gebruik maken van de hotline service en een winkel bezoeken? Het is ook mogelijk om een claimaanvraag in een winkel af te handelen. Zoek in ons winkeloverzicht voor een winkel bij jou in de buurt.

 

  • Heb je jouw verzekering afgesloten vóór 14 november 2018?

Bel Chubb: (043) - 387 02 72. (Ma t/m vr van 8.00 - 18.00 uur en za van 10.00 - 17.00 uur)

 

  • Heb je jouw verzekering afgesloten na 14 november 2018?

Bel Assurant: (088) – 712 00 27. (Ma t/m vr van 8.00 - 18.00 uur en za van 10.00 - 17.00 uur)

 

Je ontvangt na de reparatie per mail een voorstel voor een afspraak om je toestel thuis geleverd te krijgen. Hou hiervoor je mail goed in de gaten.

 

 

 

Via de My Vodafone app of via de website kun je heel veel zaken zelf regelen.

 

Kom je er echt niet uit? Stel je vraag dan bijvoorbeeld per chat of per e-mail. Dat kan via onze contactpagina.