Overslaan en ga naar inhoud

Je abonnement opzeggen

We zien je niet graag gaan, maar je regelt het zo

Wat is de reden van je opzegging?

Misschien zijn er alternatieven of kunnen we je op een andere manier helpen, Laat ons weten of één van de volgende situaties op jou van toepassing is.

Op reis

Ga je tijdelijk naar het buitenland en heb je je abonnement een tijdje niet nodig? Je kunt je abonnement 3 tot 9 maanden pauzeren via My Vodafone.

Dit is niet mogelijk als je een Red Together (Extra) abonnement hebt.

Overlijden

We helpen je in deze moeilijke periode. Als nabestaande kun je het abonnement opzeggen, overnemen of overzetten naar prepaid.

Ook kun je bij ons terecht om het voicemailbericht van je dierbare te bewaren.

Faillissement

We hebben graag telefonisch contact om te overleggen over de mogelijkheden voor je abonnement. 

Bel ons op: (043) 351 45 28.

Medische reden

Is er iets veranderd in je gezondheid en kun je daardoor weinig gebruik maken van je abonnement? Stuur ons een medische verklaring per e-mail en dan helpen we je graag.

Thuis geen bereik

Heb je je abonnement nog geen 30 dagen? Met onze netwerkgarantie helpen we als je thuis geen goede verbinding hebt. 

Toestellening aflossen

Misschien wil je wel alleen je toestellening aflossen. Bijvoorbeeld om een hypotheek aan te vragen.

Via My Vodafone kun je je toestellening in één keer afbetalen. We zeggen dan je abonnement niet op. 

Als je écht wil opzeggen

Zijn bovenstaande situaties op jou niet van toepassing en wil je ons toch verlaten, dan helpen we je daar natuurlijk bij. Er zijn verschillende manieren waarop je dit kunt regelen.

Op de website van COIN lees je meer over opzeggen en wat dit voor jou betekent.

Goed om te weten

Als je je nummer wilt behouden

Als je eenmaal hebt opgezegd, kun je je mobiele nummer niet meer meenemen naar een andere aanbieder.
Zeg daarom niet op, maar ga naar de website van je nieuwe aanbieder en kies voor nummerbehoud. Zij regelen dan alles rondom je overstap.

Als je zakelijke nummers hebt

Neem dan contact op met je accountmanager of bel naar: 1200.

Als je ook Ziggo hebt

Ben je door een opzegging geen klant meer bij Vodafone én Ziggo dan vervallen je Volop Extra Voordelen.

Online formulier

Wil je dat je abonnement stopt op de dag dat je contract eindigt? Vul dan het formulier minimaal 1 maand van tevoren in. De einddatum van je contract vind je in My Vodafone.

Let op: Een toestellening moet je apart aflossen. In het formulier staat hoe je dit moet doen.

Is je contract nog niet afgelopen?

Dan koop je je abonnement af en betaal je de overgebleven abonnementskosten in één keer. Dat kan een flink bedrag zijn.

Bel daarom eerst 0800-0094 en kies voor 'opzeggen’. Dan kunnen we de kosten met je bespreken.

Telefonisch opzeggen

We bespreken de opzegging graag persoonlijk met je. 

Of kom even langs in één van onze winkels.

Je kan ook opzeggen per post, hoewel het makkelijker en sneller is om het online opzegformulier te gebruiken. Wil je toch per post opzeggen? Stuur dan een brief naar:

Vodafone, afdeling annuleringen
Postbus 1500
6201 BM Maastricht