Overslaan en ga naar inhoud

Netwerkgarantie

Met een nieuw toestel wil je meteen kunnen appen, bellen en internetten. Maar zonder netwerkdekking gaat dat lastig. Daarom geven we 30 dagen netwerkgarantie.

Doe de Network Check

Geen goede netwerkdekking bij je thuis? Met de Network Check los je het hopelijk snel op. Grote kans dat je in onze probleemoplosser de oplossing voor het probleem al vindt. Lukt het niet, meld het ons via My Vodafone. Onze Network Crew neemt dan snel contact met je op om je verder te helpen. 

Geen verbetering?

Lukt het onze Network Crew ook niet om je bereik te verbeteren en heb je het abonnement nog geen 30 dagen? Dan geldt onze netwerkgarantie en mag je het abonnement gratis stopzetten. Download en lees alvast alle voorwaarden (PDF).

Hoe zit het met de kosten?

De aansluitkosten, maandelijkse abonnementskosten en eventuele toestelkosten krijg je van ons terug. Kosten buiten je bundel, bijvoorbeeld voor bellen in of naar het buitenland, brengen we wel in rekening.

Je toestel inleveren

Gekocht in een Vodafone winkel?

Dan kun je het toestel weer inleveren. Dit doe je in overleg met de Network Crew. Je bereikt ze via 1201 (mobiel) of 0800-0094 (vaste lijn). Print de e-mail met de bevestiging van de Network Crew en neem deze mee naar de winkel. We controleren of:

  • Je toestel en alle accessoires werken en zo goed als nieuw zijn
  • Alles compleet is en in de originele verpakking zit

Als alles ok is, beëindigen we je abonnement.

Gekocht in een andere winkel?

Ga dan terug naar het verkooppunt waar je het abonnement en toestel gekocht hebt. Zij helpen je graag verder.