Overslaan en ga naar inhoud

Telefonische overlast melden

Worden er één of meerdere telefoonnummers binnen je organisatie lastiggevallen? Meld het ons en we maken er werk van.

Last van ongewenste telefoontjes?

We doen ons best om samen de overlast te stoppen. Dat lukt alleen als je binnen 3
weken minimaal 3 keer bent lastiggevallen én als er een (korte) verbinding is
geweest. Bel zelf niet terug! Want dan is overlast niet meer te bewijzen. En
maak je geen zorgen, we geven je naam niet door. De plager weet dus niet wie de
melding heeft gedaan.

Dit doen we voor je

  1. We proberen het nummer van de plager te achterhalen en sturen een eerste waarschuwing per brief of sms. Dit kan alleen bij een Nederlands nummer.
  2. Is de overlast na 2 weken nog niet gestopt? Meld het dan opnieuw. We sturen dan een tweede waarschuwing.
  3. Als het dan nog niet stopt, zorgen we ervoor dat het nummer wordt geblokkeerd.

Overlast melden

Wat is de bedrijfsgrootte?

Heb je een kleine onderneming en last van ongewenste telefoontjes of sms'jes, dan kun je de overlast melden in de My Vodafone app. 

  1. Open de My Vodafone App
  2. Ga naar 'Service'
  3. Onder het kopje 'Alles over service' klik je op 'Telefonische overlast melden'
  4. Vul het formulier in

Werk je voor een grote onderneming, dan kun je met dit formulier de overlast bij ons melden. Ontvangen meerdere medewerkers of nummers in je organisatie ongewenste telefoontjes of sms'jes? Vul het formulier dan voor elk nummer apart in.

Vul het formulier in

Je gegevens

Telefoonnummers

We willen graag weten op welk mobiel nummer er wordt lastiggevallen en, als dit bekend is, welk nummer de overlast bezorgt. 

Overlastmomenten

We hebben minimaal 3 voorbeelden nodig om actie te kunnen ondernemen. Bij telefonische oproepen is het belangrijk dat er (kort) verbinding is gemaakt. Heb je meer dan 3 voorbeelden? Dat helpt.

Overlastmoment 1

Overlastmoment 2

Overlastmoment 3

Overlastmoment 4

Overlastmoment 5