Overslaan en ga naar inhoud

Alles over digitalisering

De wereld digitaliseert – elke dag biedt nieuwe mogelijkheden. Wat doet nieuwe technologie op termijn voor uw bedrijf? Breng uw bedrijf naar de toekomst!

Aectual verdient FFtF-certificaat met ‘innovatief vermogen’

U wilt een duurzame, volledig circulaire en 3D-geprinte mansion? Aectual realiseert het! Het Amsterdamse designbureau ontwikkelt sinds 2017 interieurobjecten op basis van een slim staaltje data-tech en een voorraad gerecyclede grondstoffen. Aectual is zo digitaal vooruitstrevend, dat het onlangs het Fit For the Future Certificaat van Vodafone Business verdiende.

studio subtl experimenteert met (duurzame) AR-shopping

Vodafone Business opende onlangs in Amsterdam de deuren van de Shared Store; een uniek experiment waar consumenten door middel van AR-technologie konden kennismaken met drie vooruitstrevende webshops. Modemerk studio subtl was er één van. Met Jorn van het Hof, oprichter van het duurzame fashionlabel, blikken we terug: was het een optimistisch foefje of de winkelervaring van de toekomst?

Wat Threads is en wat kunt u er mee kunt (of moet) voor uw bedrijf

Threads is als nieuw sociaal medium klaar voor gebruik in Nederland. Wat is het? Welke kansen biedt deze schijnbare mengvorm van Instagram en X? Hoe kunnen bedrijven via social media marketing met Threads hun merken of expertises laten groeien? V-Hub legt het uit, met advies van digital marketing expert Antal de Waij.

Moyee Coffee legt met AR productieketen bloot

De Shared Store van Vodafone Business was de eerste pop-up store, waar consumenten door middel van AR-technologie in de wereld doken van drie toonaangevende webshops. Met Gijs Maks, B2C-manager van Moyee Coffee maken we de balans op: was de Shared Store een interessant experiment of de shopping experience van de toekomst?

Het AR vitamine-universum van Yummygums

Vodafone Business opende onlangs een compleet nieuwe, pop-up shopping experience. In de Amsterdamse Shared Store konden consumenten door middel van AR-technologie kennismaken met drie vooruitstrevende webshops, waaronder Yummygums. Met Yummygums’ managing director Frank van Driel en medeoprichter Luuk van Hoogstraten blikken we terug: was het een leuk experiment of dé winkelervaring van de toekomst?

E-mail marketing: 10 tips voor een succesvolle campagne

In tijden van voortdurende digitale transformatie blijft e-mailmarketing de tijdloze strategie die consistent resultaten oplevert. Ontdek onze 10 essentiële tips om het volledige potentieel van e-mailmarketing te benutten.

User-generated content: zo gebruikt u ‘de kracht van de klant’

Wat is user-generated content (UGC) en hoe kunt u aanbevelingen van uw klanten inzetten bij uw online marketinginspanningen? Lees deze gids om u te verdiepen in de wereld van UGC en ontdek hoe het de online aanwezigheid van uw merk kan vergroten en verbeteren.

Dit zijn social media trends waar uw bedrijf in 2024 van kan profiteren

Digital marketing is een voortdurend veranderend vakgebied, waarin altijd iets te leren is. Daarom is het essentieel dat bedrijven bij blijven en inspelen op trends en sentimenten onder het publiek. We hebben de social media trends op een rij gezet waar u met uw bedrijf op moet letten en die u kunt gebruiken in 2024.

Vodafone Business innoveert met online winkel: ‘Shared Shop’ (video)

In een pop-up store aan de Utrechtsestraat 50 opende de ‘Shared Shop’ van Vodafone Business de deuren. Een innovatie op retailgebied, want het is de eerste ‘virtuele stenen winkel’ waar consumenten kunnen kennismaken met het aanbod van webshops. Door het toepassen van AR-technologie toont Vodafone Business, als partner van kleine en grote (online) ondernemers, welke mogelijkheden de technologie van nu biedt.