Overslaan en ga naar inhoud

Fit for the future

'Fit For the Future'-bedrijven: duurzaam meer kans dan ‘moetje’

'Fit For the Future'-bedrijven behoren tot de kopgroep in het bedrijfsleven. Onderzoek liet zien dat ze onder meer met elkaar gemeen hebben dat ze digitalisering omarmen en flexibeler omgaan met tegenslagen en uitdagingen. Uit nieuw onderzoek blijkt dat de koplopers ook heel anders kijken naar duurzaamheid: ze zien groen ondernemen vaker als kans dan als ‘moetje’!  

'Fit For the Future'-bedrijven: duurzaam meer kans dan ‘moetje’

'Fit For the Future'-bedrijven behoren tot de kopgroep in het bedrijfsleven. Onderzoek liet zien dat ze onder meer met elkaar gemeen hebben dat ze digitalisering omarmen en flexibeler omgaan met tegenslagen en uitdagingen. Uit nieuw onderzoek blijkt dat de koplopers ook heel anders kijken naar duurzaamheid: ze zien groen ondernemen vaker als kans dan als ‘moetje’!  

FFtF: Hoe data science business beter maakt

Data: zodra het woord valt beginnen zijn ogen te twinkelen. Mark van Leest, oprichter van In2Intel raakt er niet over uitgepraat. Sinds 2019 bouwt Van Leest samen met een team talentvolle ‘techies ‘vernieuwende dataoplossingen voor onder andere CitizenM, AFC Ajax en Hollandse Nieuwe. ‘De wereld van data science heeft nog zóveel onontdekte potentie’, glimlacht hij. Maar waar zít die potentie precies? En hoe Fit For the Future is Mark met zijn business?   

FFtF: Zo werd Pelle Baas een baas in podcastland

Je boterham verdienen met het maken van podcasts valt of staat volgens Pelle Baas, founder van Brocast Media, bij innovatievermogen, creativiteit en durf. Maar wat is er nog meer nodig om toekomstbestendig te zijn in de podcastindustrie? En hoe Fit For the Future is Pelle zelf met Brocast Media, bijvoorbeeld door inzet van 5G-technologie?  

FFtF: CityLegends krijgt met gamification jongeren de straat op

CityLegends is de app die jonge urban sporters en artiesten off- én online met elkaar verbindt. De ondernemers achter CityLegends halen met de app waardevolle inzichten op, ondersteund door data, waarmee ze gemeenten, overheden en merken adviseren over het bereiken van deze doelgroep. Dat Jimmy’s business ‘fit’ is, mag duidelijk zijn. Maar hoe zit het met de toekomst? Hoe Fit For the Future is CityLegends?

FFtF: Hoe groeiwonder Probo digitalisering omarmt - en floreert

Van gevelbekleding en interieurprint tot voertuigreclame en evenementenbanners: Probo levert geprinte producten aan 11.000 professionals in marketing, sales en montage, die daarmee richting hun afnemers het verschil maken. Het spectaculair gegroeide Friese bedrijf excelleert in productontwikkeling en innovatie en is de toekomst steeds een stap vooruit. Directeur René de Heij: “Als je niet snel genoeg innoveert, doe je er straks niet meer toe.”