Overslaan en ga naar inhoud

Alles over ondernemen en de entrepreneur

Zoekt u mogelijkheden om te groeien? Hoe gaan andere ondernemers de (digitale) uitdagingen aan? U leest het hier!

VodafoneZiggo en duurzaamheid: weer goud van EcoVadis

VodafoneZiggo is opnieuw bekroond met een gouden medaille door EcoVadis, een gerenommeerde autoriteit op het gebied van duurzaamheidsbeoordelingen. Deze erkenning plaatst VodafoneZiggo in de top 5% van best presterende bedrijven!

Klantcontactcenter: wie z'n klanten echt kent, kan excelleren

Optimale bereikbaarheid? Persoonlijke service? Als het om klantcontact gaat, verwachten mensen steeds meer van organisaties. Een klantcontactcenter (KCC) kan een grote bijdrage leveren aan naadloze interacties en sterke relaties.

E-book voor de retailer die e-tailer wil worden: zo bouwt u de webshop

Een moderne retailer die in 2024 wil overleven en zelfs groeien? Die wordt e-tailer! Maar hoe zet u als winkelier uw producten online? Hoe bouwt u die fijne webshop waar bestaande en nieuwe klanten graag kopen? Vodafone Business is ook hierin uw ‘partner for progress’, met een uitgebreid e-book vol verstandige adviezen en praktische tips. Aan de slag! 

Aectual verdient FFtF-certificaat met ‘innovatief vermogen’

U wilt een duurzame, volledig circulaire en 3D-geprinte mansion? Aectual realiseert het! Het Amsterdamse designbureau ontwikkelt sinds 2017 interieurobjecten op basis van een slim staaltje data-tech en een voorraad gerecyclede grondstoffen. Aectual is zo digitaal vooruitstrevend, dat het onlangs het Fit For the Future Certificaat van Vodafone Business verdiende.

studio subtl experimenteert met (duurzame) AR-shopping

Vodafone Business opende onlangs in Amsterdam de deuren van de Shared Store; een uniek experiment waar consumenten door middel van AR-technologie konden kennismaken met drie vooruitstrevende webshops. Modemerk studio subtl was er één van. Met Jorn van het Hof, oprichter van het duurzame fashionlabel, blikken we terug: was het een optimistisch foefje of de winkelervaring van de toekomst?

Moyee Coffee legt met AR productieketen bloot

De Shared Store van Vodafone Business was de eerste pop-up store, waar consumenten door middel van AR-technologie in de wereld doken van drie toonaangevende webshops. Met Gijs Maks, B2C-manager van Moyee Coffee maken we de balans op: was de Shared Store een interessant experiment of de shopping experience van de toekomst?

Het AR vitamine-universum van Yummygums

Vodafone Business opende onlangs een compleet nieuwe, pop-up shopping experience. In de Amsterdamse Shared Store konden consumenten door middel van AR-technologie kennismaken met drie vooruitstrevende webshops, waaronder Yummygums. Met Yummygums’ managing director Frank van Driel en medeoprichter Luuk van Hoogstraten blikken we terug: was het een leuk experiment of dé winkelervaring van de toekomst?

2024 overleven en zelfs groeien: dit e-book gaat u als retailer helpen

De uitdagingen in de retail zijn serieus. Menig winkelier zal in 2024 het roer moeten omgooien om levensvatbaar te blijven. De echte ondernemer zal boven moeten komen drijven, zo zeggen experts in ons gloednieuwe e-book ‘Zo kan het wél in de retail: nieuwe kansen door omdenken’. 

Fastlane: fijne festivals door topverbindingen en IoT (video)

Fastlane is een festival app waar iedereen blij van wordt. Festivalgangers hebben in de app zicht op wat er speelt en kunnen vlot hun drankjes en hapjes bestellen. Organisatoren werken graag met de app omdat deze snel en stabiel is, waardoor ze goede omzetten boeken, met minder personeel achter de bar. “En dat alles mede dankzij de verbindingen en de IoT-tech van Vodafone Business”, zegt Daniel van Drunen, mede-oprichter van Fastlane, in de video.

BusinessScan

Advies over uw digitale oplossingen

Beter en veiliger samenwerken met uw medewerkers? Slimmer bereikbaar zijn? Doe de Business Scan en krijg binnen 5 minuten gratis en vrijblijvend ICT-advies voor uw bedrijf.