Overslaan en ga naar inhoud

Online verkopen

WhatsApp als superpersoonlijke klantenservice: 5 voordelen

Wat kunt u als winkelier doen om een goede klantenservice te bieden? Een online ticketsysteem werkt professioneler dan e-mail. Telefonisch is weliswaar heel persoonlijk, maar komt de productiviteit niet ten goede. Een ideaal alternatief voor lokale winkeliers en regionale MKB-ondernemers is beschikbaar via WhatsApp Business: de superpersoonlijke klantenservice die volgens consumentenpsycholoog Patrick Wessels vijf voordelen biedt.

Online opvallen met koopgerichte zoektermen

Ondernemers die online willen opvallen opgelet! Consumentenpsycholoog Patrick Wessels, ook SEO-tekstschrijver, heeft een gericht advies om hun site te optimaliseren voor zoekmachines: let op specifieke concurrentie en vraag je af of zoekende klanten klaar zijn om te kopen.

Sharon Hilgers (My Jewellery) deelt geheim van succes: "Maatwerk voor elk kanaal"

Met straks zestien winkels, 400 medewerkers en een actief online platform met social kanalen heeft My Jewellery van Sharon Hilgers de crisis tot nu toe goed doorstaan. De wijze waarop zij haar social media kanalen inzet, speelt daarbij een belangrijke rol, vertelt zij aan V-Hub.

Juiste technologie maakt bedrijven vijf keer succesvoller

Veel bedrijven worstelen met de digitalisering van hun salesprocessen. De vele innovaties binnen het sales-en marketingvak maken het voor bedrijven lastig om het overzicht te behouden. Digitalisering is nu echter urgenter dan ooit.

Wat winkeliers kunnen leren van afhaalchinezen

Tot haar verbazing leest Petra Lubbers van online platformspecialist Tom Orrow in het nieuws over klagende winkeliers die zich met afkeer een distributiebedrijf noemen. Is een post-corona economie met innovaties als click & collect de nieuwe realiteit? Vier vragen en antwoorden.