Overslaan en ga naar inhoud

Testimonials

Prénatal digitaliseert: hoe de babywinkel ‘connected’ werd

Prénatal zet vol in op digitalisering. Het versterkte niet alleen de webshop, maar ontwikkelde met Vodafone Business ook ‘de connected winkel’. “Met een flinke investering in digitalisering versterken wij de voor ouders zo belangrijke winkelbeleving – én ontwikkelen wij onze omnichannel aanpak verder”, zegt Marco Polman van Prénatal, die onder meer bouwt aan ontwikkelingen als RFID (radio-frequency identification).

Kavel 10 floreert met snel zakelijk internet: landmeten vanuit de lucht

Kavel 10 kan met Vodafone Business letterlijk de vleugels spreiden. Het bedrijf in Drachten deelt binnenkort dagelijks honderden terabytes aan geodata met klanten, via een nieuwe razendsnelle zakelijk internetverbinding met capaciteit tot 10GB. “Verdere digitalisering met Vodafone Business maakt uitbreiding en internationalisering mogelijk”, zegt Richard Brouwer.

KwikFit: "Nooit meer langs elkaar heen werken, door Vodafone storm"

165 vestigingen, een callcenter en een klantenservice: KwikFit liet ze allemaal overzetten naar Vodafone storm, één geïntegreerd platform voor klantcontacten. 
"We hebben nu veel meer inzicht in de bezetting. En ook in de werkplaats is voortaan iedereen bereikbaar." 

Beter bereikbaar door One Net: nooit meer rennen naar de werkplaats

Bij Molendijk Houtbewerkingsmachines hoeven medewerkers niet meer met een handset in de hand van het kantoor naar de werkplaats te rennen als een klant belt met een technische vraag voor een monteur. Doorverbinden van vast naar mobiel en vice versa is tegenwoordig in heel het bedrijf de praktijk. De bereikbaarheid van het bedrijf is tegenwoordig uitstekend geregeld, dankzij One Net, de ‘telefooncentrale in de cloud’. 

One Net in glansrol bij Blanche Dael: effectiviteit en groei

Dat One Net een flexibele telefooncentrale in de cloud is met tal van flexibele opties, weten al veel bedrijven in Nederland. Maar hoe pakt het in de praktijk uit? Bij Maison Blanche Dael, een bekende ambachtelijke koffiebranderij en theepakkerij van Maastricht, zorgt One Net voor een professionele uitstraling, voor klantvriendelijkheid en voor een slimme link tussen hoofdkantoor en vestigingen. “Met onze ambities om onze koffie op meer locaties te gaan schenken is One Net een handige oplossing”, vertelt Albert Berghof, directeur/eigenaar van Blanche Dael.

5G smart agriculture: Odd.Bot innoveert tussen plant en onkruid

Innovatie kan bedrijven helpen bij het verduurzamen. Nieuwe technologieën als , edge computing en network slicing staan klaar om processen slimmer, betrouwbaarder en duurzamer te maken. Zelfs als het gaat om het wieden van onkruid tussen de wortels, zo laat het Nederlandse bedrijf Odd.Bot zien met een innovatie in ‘smart agriculture’. “Onze robot doet het werk niet alleen efficiënter. Vooral willen we hiermee de komende zeven jaar het gebruik van 170.000 liter chemische bestrijdingsmiddelen voorkomen.”