Overslaan en ga naar inhoud

We hebben je verbinding gecheckt

Meer informatie over de ServiceScan

Je internet en tv horen goed te werken. Daarom controleren we regelmatig op afstand je verbinding. Vanaf de straatkast tot aan je woning. Zo weten we of alles goed werkt. En als er iets beter kan, helpen we graag met een gratis oplossing op maat. Fijn toch?

Ziggo meter

We helpen je graag

Je staat 24/7 met ons in contact via de app, chat en de website. Zo hou je zelf altijd de regie over je Ziggo zaken.

Regel het met de Ziggo app

Met de handige in-app Messenger ben je zo snel mogelijk met één van onze medewerkers in gesprek.

Regel het met de Ziggo app

Bel onze servicelijn

Elke dag van 8.00 tot 20.00 uur.

Veelgestelde vragen

Elke klant met een Ziggo internet- en tv-verbinding krijgt een bericht over de ServiceScan. Je internet- en tv-verbinding horen goed te werken. Met deze service checken we je verbinding. Werkt alles goed? Fijn, niks meer aan doen! Kan je verbinding beter? Dan helpen we met een gratis oplossing op maat.

Wat vervelend dat je verbinding niet goed werkt. We helpen we je graag met het vinden van een oplossing. Maak makkelijk een belafspraak, onze experts staan voor je klaar.

We kunnen alleen het signaal van aangesloten Ziggo modems scannen. Heb je een eigen modem en kan je internetverbinding beter? Neem gerust contact op. We helpen je graag met het vinden van een oplossing.

Liever geen Ziggo e-mails ontvangen over de ServiceScan? Onderaan deze e-mail kun je je afmelden. Je meldt je dan af voor alle Ziggo e-mails.