Overslaan en ga naar inhoud

Ziet er goed uit!

We hebben je verbinding gecheckt

We controleren regelmatig op afstand je verbinding. Vanaf de straatkast tot aan je woning. Zo weten we of alles goed werkt. Volgens onze check heb jij een goede verbinding.

Ziggo meter

Is er toch iets aan de hand?

Je verbinding lijkt in orde maar op afstand kunnen we niet alles controleren. Hebben we iets gemist? Gebruik dan een van onze probleemoplossers om te kijken wat er aan de hand is. Kom je er niet uit? Dan staan we klaar om je verder te helpen.

Regel het met de Ziggo app

Trage wifi of helemaal geen internet? Stap voor stap zoeken we samen naar de oorzaak en de beste oplossing.

Regel het met de Ziggo app

Geen beeld, een foutmelding of is het geluid niet goed? Vertel in het stappenplan je storing en bekijk de oplossingen.

We helpen je graag

Laat je gegevens achter en we bellen je terug. Zo snel mogelijk of maak een afspraak wanneer het jou het beste uitkomt.

Veelgestelde vragen

Je internet en tv horen goed te werken. Daarom controleren we regelmatig op afstand je verbinding. Vanaf de straatkast tot aan je woning. Zo weten we of alles goed werkt. En als er iets beter kan, staat onze WifiCrew voor je klaar met een gratis oplossing op maat. Dat is de ServiceScan, een stukje extra service voor jou als trouwe klant. Fijn toch?

De ServiceScan controleert de sterkte en stabiliteit van het internetsignaal dat jouw huis binnenkomt. We kijken of je modem optimaal werkt en doen een check op netwerkproblemen in jouw buurt. We gebruiken daarbij nooit persoonlijke gegevens zoals hoe vaak je online bent of welke websites je bezoekt. Dus maak je geen zorgen, de ServiceScan is er puur om eventuele problemen te herkennen en voor je op te lossen.