Overslaan en ga naar inhoud

Regel alles in Mijn Ziggo

In Mijn Ziggo vind je jouw abonnement en gegevens terug. En geef je makkelijk aanpassingen aan ons door.

Inloggen op Mijn Ziggo

In Mijn Ziggo log je in met je gebruikersnaam of e-mailadres en je wachtwoord. Je krijgt dan een code toegestuurd per sms. Vul die in op je scherm en je bent veilig ingelogd. Wil je weten waarom we dat doen? Lees dan de uitleg over tweestapsverificatie.

Een veilige omgeving voor je persoonlijke gegevens is erg belangrijk. En een sterk, niet snel te kraken wachtwoord hoort daarbij. Bekijk onze tips voor een veilig wachtwoord.

Kun je niet inloggen?

Vraag je inloggegevens op via e-mail, sms of brief. 

Wil je het telefoonnumer waarnaar we de sms-code sturen aanpassen? Bel of chat dan met onze klantenservice

Probleem met Ziggo Mail

Komen e-mails niet aan? Of kom je niet meer in je Ziggo e-mailbox? 

Laptop Ziggo

Inloggen op Mijn Ziggo

Met je persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord log je snel, veilig en eenvoudig in op Mijn Ziggo. 

Ik kan niet inloggen

Kan je niet inloggen? Vraag je gegevens op via e-mail, sms of brief. 

Ik heb een e-mailprobleem

Komen e-mails niet aan? Of kom je niet in je e-mailbox? 

Wat vind ik in Mijn Ziggo?

Het hoofdmenu in Mijn Ziggo bestaat uit vier onderwerpen:

  • Factuur: 
    Bekijk al je facturen en factuurspecificaties van de afgelopen 18 maanden. Je ziet hier ook of je nog bedragen moet betalen en wat de uiterste betaaldatum is.

  • Verbruik: 
    Hier zie je hoeveel je hebt gebeld en met wie. En hoeveel films je hebt gehuurd. 

  • Producten:
    Bekijk je abonnement(en) en geef je bestelling en wijzigingen door.

  • Gegevens:
    Hier staan je adres- en betaalgegevens en geef je wijzigingen in je persoonlijke gegevens door, zoals een nieuw rekeningnummer, telefoonnummer of e-mailadres. Ook privacygegevens wijzig je hier. Ga je verhuizen? Geef dan hier je nieuwe adres door.

Onder het kopje Producten in Mijn Ziggo vind je het volgende:

  • E-mail (onder Internet):
    Maak een nieuw e-mailadres aan en wijzig je wachtwoord. Je kunt ook alle ontvangen e-mailberichten laten doorsturen naar een ander e-mailadres.

  • Wifispots (onder Internet): 
    Onder Internet kun je Wifispots aan- of uitzetten. Staat Wifispots aan? Dan vind je hier je gebruikersnaam en wachtwoord en kun je het wachtwoord voor Wifispots hier herstellen.

  • Smartcard (onder Televisie): 
    Zie je na activatie een E16-, E19- of E30-melding? Herstel dan hier je smartcard.

  • Streamingdiensten beheren (onder Televisie):
    Als je via Ziggo streamingsdiensten hebt genomen (bijvoorbeeld Netflix of Viaplay), dan kan je die hier beheren. Je kunt hier ook voor Netflix vinden welke inloggevens zijn gekoppeld aan Ziggo. 
 
  • Instellingen Bellen (onder Bellen): 
    Hier kies je voor een geheim nummer of blokkeer je uitgaande gesprekken. 

Onder het kopje Gegevens in Mijn Ziggo vind je het volgende:

  • Betalingsgegevens wijzigen: 
    Onder het kopje Betalingsgegevens wijzigen kun je je rekeningnummer wijzigen.

  • Mijn Monteursafspraken: 
    Heb je een afspraak met een monteur? Deze bekijk en wijzig je hier.

  • Contactvoorkeuren wijzigen: 
    Kies welke communicatie je van ons krijgt en op welke manier.
  • Privacygegevens:
    Ben je benieuwd welke gegevens we van je bewaren? Of wil je deze gegevens opvragen? Dat kan hier.

In Mijn Account regel je alles voor je online account. Je ziet er je gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Ziggo en alle apps. Maar ook je Vodafone gegevens, als je ook Vodafone klant bent. 

Dit vind je verder in Mijn Account:

  • Login veranderen in een e-mailadres
    Geen zin meer in aparte gebruikersnamen voor Mijn Ziggo of My Vodafone? Geen probleem. Je kunt je login veranderen in één e-mailadres naar keuze en logt dan voor Ziggo en Vodafone in met hetzelfde e-mailadres en wachtwoord.

  • Je wachtwoord wijzigen
    Verander het wachtwoord voor Mijn Ziggo. Heb je je accounts samengevoegd? Dan verander je hiermee ook meteen het wachtwoord voor My Vodafone.

  • Contracten toevoegen
    Hier kun je je contract bekijken en eventueel een of meerdere contracten van Vodafone toevoegen. Zo heb je alles in één overzicht.

  • Accounts samenvoegen
    Heb je ook een account voor My Vodafone? Dan kun je deze samenvoegen met je Mijn Ziggo-account. Dan kies je een e-mailadres als gebruikersnaam. Dan hoef je nog maar één inlog te gebruiken voor My Vodafone en Mijn Ziggo en alle apps. Handig toch? Bekijk hieronder de video en ontdek de voordelen van het samenvoegen.
  • Actieve sessies beheren
    Voor de veiligheid zie je hier op welke apparaten je bent ingelogd en kun je alle lopende sessies sluiten.

  • Extra beveiliging instellen
    Je ontvangt een sms als extra stap bij het inloggen op Mijn Ziggo of My Vodafone. Wel zo veilig. Staat de beveiligde inlog voor jou nog niet aan? Activeer tweestapsverificatie dan zelf in Mijn Ziggo.

Veelgestelde vragen

Een Ziggo klantnummer bestaat uit 5 tot 8 cijfers. Je vindt het:

  • in de bevestigingsmail of -brief van je bestelling (boven- of onderaan).
  • onderaan in e-mails die we je sturen. Denk aan e-mails waarin we aangeven dat de factuur voor je klaar staat in Mijn Ziggo, de nieuwsbrief of in e-mails waarin we werkzaamheden aankondigen.
  • in de omschrijving op je bankafschrift bij een betaling aan Ziggo.

Heb je nog een vraag over je factuur? Kijk dan eens bij onze factuuruitleg

Kijk eens bij onze tarieven.

Misschien zit er een typfout in je e-mailadres of is je mailbox vol. Het kan ook zijn dat de mail in de spamfolder is beland. Heb je dit gecontroleerd? En heb je nog steeds geen e-mail ontvangen? Kies dan ervoor om je nieuwe wachtwoord via sms of brief te ontvangen.