Hoe kunnen we je helpen?
We hebben je verbinding gecontroleerd. Je signaal kan beter. Bekijk de tips hieronder om ook in de toekomst storing te voorkomen.
Dit is het advies van onze Wifi Crew specialisten!
Dé tip van onze monteurs
Verwijder of vervang je oude splitters
Een oude splitter kan voor een zwak signaal en extra storing zorgen. Gebruik dus liefst een nieuwe splitter. Gebruik je niet alle aansluitingen van je splitter? Dan kan de splitter er tussenuit.
Zit alles nog goed vast?
Volg de coaxkabel van je hoofdaansluiting naar je modem of mediabox. Controleer of alles nog goed vastzit. Gebruik je nog kabels of splitters die eigenlijk niet meer nodig zijn? Haal deze dan weg.
Nieuwe stekker of kabel nodig?
Soms is vervangen gewoon de beste oplossing. In de webshop hebben we alle kabels en materialen voor de perfecte binnenhuisinstallatie.
Hulp van een expert
Chat met onze Wifi Crew of bel naar 0900-1884 of 1200 (vanaf een vaste lijn van Ziggo).