Overslaan en ga naar inhoud

Kaartje in de bus?

Heb je een kaartje in de bus gekregen of is er een monteur van Ziggo langsgeweest? Om een storing op te lossen willen we nog even bij je langskomen. Neem contact op zodat we alles snel weer in orde kunnen maken.

Storingen oplossen

Het kabelnetwerk van Ziggo wordt dag en nacht gecontroleerd op storingen. Gaat er iets mis bij Ziggo? Dan volgen er werkzaamheden. In andere gevallen zit de oorzaak bij iemand thuis. Vaak kan de monteur het meteen oplossen. Als er niemand thuis is dan laat de monteur een kaartje achter. Bel ons voor een afspraak, zodat we samen kunnen kijken waar de storing vandaan komt. 

Heb je een kaartje in de bus gehad of vragen over het monteur bezoek? Bel ons!

 1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo

 0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.

Waar komen deze storingen vandaan?

Stoorsignalen worden veroorzaakt door apparatuur in huis of ze komen buitenaf door bijvoorbeeld mobiel internet (4G). Goede bekabeling zorgt voor een stevige muur om je verbinding met Ziggo waar geen stoorsignalen bij kunnen komen. Is de bekabeling ouder of beschadigd dan kunnen er wel stoorsignalen bij. Hierdoor krijg je verstoring waardoor tv, internet en telefonie slechter kunnen worden of zelfs helemaal uitvallen. 

Veelgestelde vragen

Misschien zit de storing op een tv-zender waar je nooit naar kijkt of gebeurt op een tijdstip wanneer jij geen gebruik maakt van onze diensten. Zo kan het dat je zelf helemaal geen last hebt van een storing terwijl er toch echt iets aan de hand is. Bel je ons voor het maken van een gratis afspraak?

Stel je voor dat iedereen tegelijk aan het bellen is. Als alles goed gaat hoor je alleen de ander met wie je praat op de lijn. Dan gaat er bij iemand in de buurt iets mis met de verbinding. Hierdoor kan iedereen dit gesprek door hun eigen gesprek heen horen. Een normaal telefoongesprek lukt dan haast niet meer met zoveel extra herrie op de lijn.
Dit kan ook bij Ziggo gebeuren. Een storing thuis kan zo internet, tv en telefonie bij jezelf maar ook bij anderen in de buurt verstoren. 

Heb je een afspraak gemaakt maar komt er toch iets tussen? Verzet dan je afspraak via Mijn Ziggo of bel de klantenservice. Doe dit zo snel mogelijk.